maanantai 18. kesäkuuta 2012

10 kilometrin juoksu


Käytiin tänään Sannan kanssa juoksemassa 10 kilsaa. Tein mun ennätyksen (1:01:52)!! Ei se paljoa parantunu, mut anto toivoa. Kaikenlisäks kokonaisaikaan tulee muutamia sekunteja ylimääräistä kun Sports Trackerin ilmoitettua, että kymppi on täynnä, alan kaivamaan hirveellä kiireellä puhelinta kotelosta, että voisin pysäyttää ajan. Kiimasen Savulenkki on kuulemma 9,8 km, eikä ihan täyttä kymppiä, joten toivoa tunnin ajasta elätellään. :)

Mun Sports Tracker puhui tänään ääneen, ihan mahtavaa!! :)

Sports Trackerin tiedot lenkistä:

 Sykemittarin tiedot lenkistä:



Molemmat tiedot on ilman alku- ja loppuverryttelyjä, jotka oli tänään normaalia pidemmät. Kotiin päin kävellessä nähtiin hauska puu:



Meen keskiviikkona kehonkoostumusmittaukseen. Oon käyny kerran aiemmin kehonkoostumusmittauksessa ja tulokset oli kyllä aika mielenkiintoiset. Laittelen tänne tuloksia jos kehtaan. Mua pelottaa, että arvot on huonontunu hirveesti, kun viime kesän ja koko talven liikuin aika vähänlaisesti. Tietty nyt kesällä oon liikkunu aika paljon, mut ei se ehdi vaikuttamaan tarpeeks. Jännää!!

Palataan!

-Outi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti