lauantai 16. kesäkuuta 2012

SH’BAM


Huh, huh, maha on täynnä edelleen. Rax teki tehtävänsä. :) Raxia ennen ehdin just ja just SH’BAMiin. Kävin töiden jälkeen hirveällä kiireellä hakemassa kotoa treenikamat ja poljin äkkiä Satsille.

Sykemittarin tiedot SH’BAMistä:

 
Raxista kotiin tultuani kävin hakemassa postin ja mun yllätykseks postilaatikossa olikin MeNaisten näytelehti, aika kivaa. :)

Kiimasen Savulenkki on viikon päästä, jännittää! En mä ees varsinaisesti tiiä mitä mä  jännitän. Enhän mä oikeestaan ees kilpaile siellä kuin itseäni vastaan. Kärki on ollu noin puoli tuntia maalissa siinä vaiheessa kun mä todennäköisesti pääsen maaliin. Ehkä mua vaan jännittää uusi maasto ja se, että saanko omaa aikaa parannettua tai mitä jos tuleekin paljon huonompi aika.

Huomiseen, tai siis tähän päivään, kello onkin taas jo yli puolen yön!

-Outi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti