perjantai 22. kesäkuuta 2012

Kiimasen Savulenkki 2012


Tänään tuli juostua Kiimasen Savulenkki. Ajaksi sain 55:59 ja oon TOSI tyytyväinen! Tää oli mun ensimmäinen oikea kilpailu, johon oon koskaan osallistunu, ellei lapsena hiihdettyjä kilpailuja lasketa. Niissä hiihtokilpailuissa yhden lapsen vanhemmat kanto niiden lapsen mun (ja varmaan muidenkin) ohi. Kuinka törkeetä, oon vieläkin katkera!!

Autossa menossa Kiimasen Savulenkille:


Maaliviivalla valmiina lähtöön, tavoitteena tunti:


Sports Tracker ei alussa toiminu, joten sen tiedot ei oo ihan ajantasalla, mutta tässä vääristyneet tiedot:

Sykemittarin tiedot:


Upea keli, mahtava juoksu ja paljon porukkaa. Kiitos Sannalle, hyvin kiritettiin toisiamme! Kiitos Tuomakselle loppukirityksestä ja kiitos huoltojoukoille kannustuksesta!

Maalissa Kiimasen Savulenkki 30 v. mitalien kanssa:


Mitali:


Kiimasen Savulenkki on nyt painettu JUOSTEN MAALIIN. Tarkottaako tää nyt sit mun blogin loppua? En usko, aattelin asettaa uuden tavoitteen, joka ei kylläkään liity juoksuun, mutta kuntoiluun kylläkin. Siitä myöhemmin enemmän tekstiä, nimittäin nyt Juhannuksen viettoon ja herkkujen kimppuun. Sipsipussilla äsken jo olinkin. ;D Ekan postauksen otsikko oli "Sipsipussilta soratielle", tän otsikko ois voinu olla "Soratieltä sipsipussille".

Hyvää Juhannusta, palataan!! :)

-Outi-

2 kommenttia:

  1. Hyvinhän se meni, numerolappu rinnassa vauhti aina kummasti kasvaa. Eikun kohti uusia haasteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin meni! :) Kyllä se kilpailutilanne laitto aikalailla puhtia peliin. :)

      Poista