torstai 28. kesäkuuta 2012

Sukuloimista, mökkeilyä, kavereita, syömistä ja viiden kilsan juoksu


Mun tää viikko on koostunut sukulaisten luona kyläilystä, mökkeilystä, kavereista ja syömisestä. Loppuviikolla luvassa mökkeilyä ja syömistä, mutta ilman sukulaisia, kera kavereiden. Urheilut on jääny alkuviikolla täysin väliin, mut tänään kävin juoksemassa jopa viis kilsaa. :)

Sports Trackerin tiedot:



Sykemittarin tiedot:

 
Mulla oli tarkotuksena muodostaa uusi tavoite kuntoiluun liittyen, mikä ei kuitenkaan liity juoksuun. No, eilen iskä ehotteli mulle ½-marathonia. Olin sitä itekin jo aiemmin miettiny, mut kauhistelin niiden hintoja. Iskä lupas maksaa osallistumismaksun ja matkat Jyväskylään, jos tuun juoksemaan puolikkaan Finlandia Marathonille 8.9.2012. Turussa ois Ruissalojuoksut 22.9.2012 ja sen hinta ei ois ees niin paha. En vielä osaa sanoa kumpi ois mun aikatauluille parempi, joten harkitsen vielä kumpaan osallistun, mut päätin just, että lähen vetäsee ton puolikkaan, vaikka osittain kävellen, jollen jaksa hölkkäillä. Tarkotuksena ois kuitenkin päästä JUOSTEN MAALIIN. Juoksuun liittymätön tavoite siirtyy nyt vähän eteenpäin. :)

Palataan!

-Outi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti